niedziela, 30 listopada 2014

Włosy :)



Chcę Wam przedstawić preparaty które używam do moich włosów.
I muszę przyznać,że w tej dziedzinie bardzo częso eksperymentuję bo nie udało mi się jeszcze trafić na preparat który w 100% przyniósł by mi zadowolenie.

1.Zacznę od szamponów które stosuję,pierwszy z nich to najzwyklejszy na Świecie Babydream.Wyczytałam gdzieś kiedyś,że szampony dla dzieci są najlepsze,ponieważ mają najniższe pH,co prawda kupiłam go dopiero ok.2 ttgodni temu ale jestem zadowolona moje włosy nie są mocno obciążone co czuję.




2.Kolejnym szamponem jest Joanna szampon regenerujący do włosów wymagających szczególnej pielęgnacji.Jest to szampon 1l z bardzo wygodnym dozownikiem i w bardzo niskiej cenie ok.15zł.Praktycznie bez zapachowy ale ma bardzo fajną konsystencję i goraco go polecam.Wiem,że z tej kolekcji sa różne rodzaje do wybory mij.wygładzający czy nadający objętość.



3.Jeśli chodzi o olejowanie,kremowanie włosów to zapewne niczym Was nie zaskoczę,bo tak jak większość stosuję ISANA SHEA BUTTER & KAKAO jest dobry,ale nie najlepszy.Ja kremuję,olejuję włosy raz na 2 tygodnie i zdecydowanie bardzij wolę olej kokosowy,ale że moje włosy są w takim stanie jakim są więc staram sie próbować różnych wynalazków.Zapłaciłam za niego 9zł z groszami :)




4.Maska do włosów Natur Vital jest jedną z moich ulubionych,Po nałożeniu i zmyciu włosy są bardzo bardzo bardzo mięciutkie i delikatne.Nakłada się ją na lekko zwilżone włosy na 3 minuty po czym się spłukuje,jest ona do włosów łamliwych i podatnych na wypadanie.







5.Mój wcorajszy zakup jeszcze nie testowany,może ktoś z Was używał?
KANECHOM ACAI maska do włosów suchych i osłabionych.






6.I ostatni mój numer jeden oczywiście "ZIAJA" odzżywka intensywne wygładzanie.Stosuję ją po wysuszeniu włosów,po spryskaniu znów suszę tylko zimnym powietrzem włosy stają się bardzo lekkie i wygładzone.Naprawdę warta uwagi zapłaciłam ok.9 zł za 125ml.






2 komentarze:

  1. Etn szampon z Joanny z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam,zapachu dla mnie nie ma wcale,ale konsystencja i wygląd jak miód,imożna dobrać pod siebie :)

      Usuń